<

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

https://www.gpo-gradnje.si/


1. SPLOŠNO  

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine in rezervacijske platforme harvestbow.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje GPO d.o.o, Ob Curnovcu 20, Vnanje Gorice, 1351 Brezovica pri Ljubljani, matična številka: 6206581000, davčna številka: 10367764

V spletni trgovini lahko kupec naroči material ter rezervira proste termine za različna vozila. Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine in rezervacijske platforme. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini in rezervacijski platformi. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.    


2. DOSTOPNOST INFORMACIJ  

Spletna trgovina in rezervacijska platforma se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

Podatke o podjetju (ime, sedež in matična št. podjetja)

Kontaktne podatke za hitrejšo komunikacijo (telefon, e-pošta)

Bistvene lastnosti artiklov v ponudbi

Dostopnost artiklov

Pogoje dostave (način, kraj in rok dostave)

Cene ki morajo biti jasno določene, prikazano mora biti ali že vsebujejo DDV in stroške prevoza in druge dajatve

Način plačila in dostave

Časovno veljavnost ponudbe

Rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 42. Členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen) Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Grafična vsebina spletne strani (simbolične fotografije in ikone) so pridobljene pri ponudnikih: https://www.pexels.com/,  https://pixabay.com/ ter https://www.flaticon.com/.    


3. NAROČILO IZDELKA ALI REZERVACIJA  

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke in storitve 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelki se dostavljajo pa na območju Republike Slovenije. Storitev se opravlja na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je potrebno izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odposlano najkasneje v 5 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim elektronskim obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče. Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen. Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Podatki se hranijo v bazi kupcev in kupec lahko zahteva dostop do svojih osebnih podatkov. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: info@gpo-gradnje.si Izdelki ki v času naročila niso na zalogi v trgovini, bodo dobavljivi v 1-4 tednih.    


4. CENE  

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.    


5. MOŽNOSTI PLAČILA in IZDAJA RAČUNA  

V spletni trgovini je na voljo več načinov plačila:

1. Plačilo po povzetju (ob prevzemu pošiljke) Kupec plača odkupnino na licu mesta ob prevzemu naročenega paketa dostavljavcu. Dostava je 1-3 delovne dni.

2. Plačilo po predračunu Kupec odda naročilo in v potrditveni e-pošti prejme podatke za nakazilo zneska naročila. Paket je odposlan v 1-2 delovnih dneh od prejema plačila.

3. Plačilo s kartico Kupec ob zaključku nakupa preko spletne banke/obrazca plača naročilo. Za dostavo skrbijo izbrane dostavne službe v Sloveniji, dostava se zaračuna v skladu s cenikom. Dobavni rok je predvidoma 2 - 4 delovne dni, odvisno od časa oddaje naročila in načina plačila. Spletna trgovina pošlje kupcu račun v tiskani obliki v paketu skupaj z naročenimi artikli, ali po želji kupca tudi e-račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.    


6. VRAČILO BLAGA  

Spletna trgovina HarvestBow kupljenega blaga brez ugotovljenih napak ni dolžna zamenjati. Ustreznost posameznega izdelka se preveri pred samo odpremo naročila.    


7. REKLAMACIJA  

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@gpo-gradnje.si vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.    


8. GARANCIJA  

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo, predložitvi garancijskega lista ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni v garancijskih listih. Obrazec za vračilo izdelka v garancijo lahko kupec dobi na zahtevo preko e-pošte.


9. STVARNA NAPAKA  

Napaka je stvarna kadar:

Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo

Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem

Primernost artikla se primerja z drugimi, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.    


10. PREVZEM ARTIKLOV  

Kupec je dolžan artikel, ki ga naroči v spletni trgovini prevzeti v 7 dneh od prejetega obvestila dostavljavca. V nasprotnem primeru se paket od dostavne službe posreduje nazaj v skladišče pošiljatelja. Ko je paket vrnjen nazaj v skladišče, ga lahko kupec prevzame osebno na sedežu podjetja v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.    


11. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV  

Skladno z zakonskimi normativi HARVESTBOW d.o.o ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Platforma za reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show   


12. ODSTOP OD POGODBE  

Odstop potrošnika od pogodbe Odstop potrošnika od pogodbe Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporočiti (obrazec na spletni strani), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:

• blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

• o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

• o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

• o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

• o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

• o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

• o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

• o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Prejet artikel mora vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazec za odstop od pogodbe: https://www.gpo-gradnje.si/odstop-od-pogodbe

razvoj rešitve bplanet d.o.o.